Thursday 19 April 2012

badminton....

alkisah, semalam bawak budak2 aka anak2 murid main badminton kt SUNWAY EXTREME PARK... kitorang sewa court untuk 2 jam... mula2 macam biasa la, buat la strecthing lebih kurang dengan diorang ni... dah tu ajar la sikit2 teknik camne nak main badminton (macam la pernah main wakil sekolah pun)...

pastu, kitorg cikgu2 ni pun main la sama dengan anak2 murid yang terchenta ni... dan aku pilih untuk main dengan MUQRI... budak ni takde la OKU sangat pun, slow sikit je, even cara main pun boleh ngalahkan budak2 mainstream...

aku ni dah dapat pegang raket, mula la main beria bagai, terlompat, berlari abih la satu court tu...


ada la sikit2 buat gaya macam Dato' ni.... (boleh caya tak??) hehe...
nampak tipu sangat kalo aku cakap aku boleh buat camni..

dek kerana badan aku ni dah lama tak dipaksa buat aktiviti2 camni, akibatnya terpaksa la tanggung sakit sengal2 satu badan... nak jalan pun dah macam robot, nak sujud time solat pun kemain seksa rasanya... nasib baik hari ni cuti, dapat la merehatkan badan ni, tu pun still rasa sakit2 lagi.... huhu...

p/s : adakah ini faktor umur atau akibat jarang exercise.... huh, i need to change my lifestyle... perlu lebih exercise...

2 comments:

  1. tu la... punya la ramai rakyat Malaysia ni, tak jumpa jugak pelapis...

    ReplyDelete