Saturday 2 April 2011

kemaafan...

dalam tempoh 2 minggu ni saya menjadi seorang pendendam... saya sangat marah pada SESEORANG... SESEORANG yang saya rasa telah menjatuhkan air muka saya, telah menyebarkan fitnah mengenai saya, dan SESEORANG yang saya rasakan dia adalah penyebab kepada keadaan saya sekarang....

astaghfirullah, YA ALLAH, tolong jauhkan perasaan ini YA ALLAH... namun saya hanya manusia biasa... saya cuba kenang segala kebaikan yang telah dia lakukan kepada saya, dan cuba lupakan apa yang telah dia lakukan...

mudah-mudahan masa akan memulihkan segalanya... dan saya akan cuba memaafkan dan melupakan segala2nya.... ya, saya juga pasti ada melakukan kesalahan... nobody is perfect...

life must go on... with smile... and the world will smile back to you...

3 comments:

  1. we can forgive, but not forget...tp bagusla,memaafkan boleh mengubat hati sendiri sebenarnya..sabarlah yer..;-)

    ReplyDelete
  2. insyaAllah... dh semakin ok... kena redha & take it in a positive side...

    ReplyDelete
  3. betui kejora cakap...xpa kita maafkan saja apa pun...walaupun nak ikhlas memaafkan tuh susah,insyaAllah buleh aih...

    ReplyDelete