Sunday 15 April 2012

Hindustani...

Jujurnya aku bukanlah peminat tegar citer2 hindustan ni, zaman2 belajar dulu ada la tengok, kalo citer2 yg famous macam kuch kuch hota hai, dil tu pagal hai, memang layan la...

Tapi ada satu citer ni memang aku suka sangat2!!! Pada aku citer ni bukan je best tapi sangat2 mengingatkan aku pada memori masa zaman U dulu, memang geng2 aku pun layan citer ni...

Citer apa kah yang dimaksudkan?? HUM SAATH SAATH HAIN... Citer ni memang sangat2 kekeluargaan, takde orang jahat, lawan2 bagai ni, cuma ada 3 makhluk yang suka mencucuk2 si emak tu je la... Dulu2 masa belajar, abis kelas je, masuk bilik, on PC (masa tu xde lappy lagi), terus masuk cd citer ni...


Akibat perpindahan rumah yang beberapa kali ni, cd tu tak tau la dah terkubur ke mana... tp last month bila adik aku balik dari UIA, check2 hard disk dia, rupa2nya ada citer ni.... Apa lagi, bersemangat waja la mak jemah meng'copy' citer tu....

Hehehe, tak pasal2 entry pasal hindustan, dah takde keja sangat la tu... 

2 comments:

  1. pernah juga cuba nak tengok cita hindi ni... tapi mesti berakhir dengan tertido...

    haha

    ReplyDelete
  2. haha... kalo citer lain tertido jugak, tp yang ni boleh plak layan...

    ReplyDelete